Aplikacija

Reklame

Stevan Raičković: PESMA KOJU JE PEVAO GURIJE



Donesite mi rakije
Iz daleke zemlje Trakije.
Dovaljajte svu burad.
Neka me služi Turad.
Hoću velikog sira
Iz snežnoga Sibira.
Džigericu od patke
Sa Kamčatke.
Ćurana
Iz Japana.
I guske
Iz Francuske.
Dovaljajte mi vina
Iz Kovina i Knina.
Neka me služe tri mandarina
Čiji je zavičaj Kina.
Nasecite mi suve plećke
Iz Patrijaršije pećke.
I kobasice
S Bjelasice.
Suvih rebara
Iz Bara.
Hoću da mažem kajmake.
Da jedem trešnje s Jamajke.
Urme
Iz Burme.
I kruške
Iz Koruške.
Kokosov orah ceo
Što ga rađa Borneo.
Hoću kolača od vanilje
Iz sunčane Sevilje.
Pa medene gurabije
Iz žarke Arabije.
Orahove štanglice
Iz neke grčke vanglice.
I puslice
Iz Nice.
Zavijte mi duvana
Iz Gvineje, Sudana.
Il neke druge trafike
Daleke zemlje Afrike.
Prinesite čaše.
Izvrnite flaše.
I vi tamo Turad
Otčepite burad.
Otklopite čabar.
Ispraznite ambar.
Nek se pije
Nek se ije
Dogod srce bije
U stare bekrije
Ove ovde furije
Što se zove Gurije.



TEMA: zahtjevi Gurija
Traži različite stvari iz cijeloga svijeta
Postoji rima; većinom aa
Vrsta djela: epska pjesma

No comments:

Post a Comment